-

FUN DAY!!!

Har nyss ätit, eller för en stund sen iaf.
Idag ver det en AASROOLIIG DAG!!!

Jag vaknade typ kl 11. Kom nyss på att jag inte åt nån frukost:P skitsamma.
Sen ringde Lois och undrade om jag vill fölöja med henne til stan. Såklart att jag ville, så jag gick hem till henne och sen cyklade vi dit.
Fast eftersom det är annadag påsk var typ bara Åhlens och pressbyrån öppna:( Så jag köpte glass och en läsk.
Sen åkte jag och Lois hem till mig och gjorde ingenting först. Men sen ringde vi till Sofia och undrade om hon ville komma och göra nåt. Så ohn kom, Ronja var också med:) Vi hade vattenkrig!!!:D aaskuuul, och blött:P
Sen spelade vi bass(eller buzz, som det heter). Först kom jag och Soffan lika och sen van jag!!:)
Sen spelade vi "stressig stress" och sen åt jag.

Det var min roliga dag det!!

Föressten, min uppdatering är inte så bra, men eftersom det är så fint väder ute så är jag mest ute och gör andra saker:P

Hoppas ni oxå har haft en bra dag!!!!!!:D

//////Anna<3


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback