..

Klantig som man är...

Som "rubriken" avslöjar så har jag gjort nått klantigt:P
Jag höll på attpåskpynta lite i mitt fönster när jag råkade välta en ganska stor ram.. som tirillade ner på en glasdelfin som välte och gick i två delar:( men sån tur var så kunde jag limma ihop den med superlim(fast man ser ganska väl att den är sönder:S)
Men det ar inte bara det som var klantigt.. Jag skulle nartuligtvis pilla på stället där den gick sönder(fråga mig inte varför). Så jag ska mig såklart:( Så jag fick ha plåster(somjag tog bort innan, det var obekvämt:P)

Hoppas ni inte är så klumpiga som jag;)
Kör dagens sötiz också!!


Ser ut som den ska börja gråta..naaaw

////VärldensBästaAnna!!



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback