Tjenare alla!!

Idag i skolan gjorde jag två prov som jag missade när jag var sjuk. Båda var engelska och var inte jättesvåra.
Sen jobbade jag lite med påsken ochlite om djuren.
Efter skolan så gick jag hem till Annie och Lois. Vi bakade(nån kaka från en glittertidning). Sen när vi hållt på enlitenstund kom Jossan. Så hade vi typ degkrig. Och även om vi åt och "spillde" deg på golvet så blev det ganska många kakor(37 st exagt). sen åt vi dom. det var aasgott. Sen körde vi lite king typ 5 minuter sen gick jag hem och åt.
Efter det så var jag och jossan ute och sparkcyklade lite.
Nyss tittade jag på en TV- serie som heter Mille(så jävla sorglig).

Gör dagens sötis(orkar inte göra sån där text)

Komentera gärna om ni vet något djur som ni vill ska vara med i dages sötis(har lite svårt att hitta bra)

//////Anna<33


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback