41 frågor:

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - Typ 80 kr elr nått.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Neej 
3. Hur lång är du? -
ca 1,50.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Harry Potter och fången från Azkaban.  
5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? -
Beror på vad jag vill berätta...
6. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta
7. När såg du senast din mamma? - 5 timmar sen typ.
8. När vaknade du idag? - lite över elva. 
9. Vilken är din favoritplats?
Vet inte.
10. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte.
11. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - vet inte
12. Hur stor är din säng? - 2m lång, 1m bred typ.
13. Vad sover du i? - Min säng
14. Hur många kuddar har du i sängen? - 7, sover med två.
15. Var har du bott/bor? - Bott i lund sen på tre olika ställen i växjö. 
16. Tycker du om kinamat? -
vissa grejer.
18. Tycker du om kaffe? - nej
19. Vad dricker du helst till frukost? vet faktiskt inte.
20. Kan du spela poker? - neej
21. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Nää 
22. Vill du ha barn? - 
Jaa. 
23. Kan du några andra språk än svenska? -
Jaa
24. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder typ...
25. Äger du dyrbara smycken - nej inte jätte.
26. Kan du rulla med tungan? - Haha nee. 
27. Vem är den roligaste människan du känner? -
Vet inte.
28. Vad har du för ringsignal? - Now your gone med basshunter.
29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - inte vad jag vet.
30. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Datorn;)
31. Kan du byta olja på bilen? - Har aldrig testat.
32. Vilken var den senaste boken du läste? - Senaste jag läste klart var Harry potter och den flammande bägaren, senaste jag läste var HP och fenixorden.
33. Dansar du i bilen? - eeeh, neej
34. När var du i kyrkan senast? - När jag slutade sexan.
35. Hur många hål har du i öronen? - två, ett i varje öra. 
36. Har du någon piercing? -
öronen.
37. Har du någon tatuering? - nej.
38. Röka eller snusa? - inget av det.
39. Har du pojkvän/flickvän? - nej.
40. Vad är ditt mobilnummer? - skriver inte det på internet.
41. Har du några syskon? - Ja:)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback