År 2011!!


Bild i repris, ni får nöja er!

1. Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut? Ja, börjat högstadiet tex. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga^^
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? JAA!! Johanna(fast hon var redan det:P)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.
5. Vilka länder besökte du? Danmark!!:D(med klassen)
6. Är det något du saknat 2011 som du vill ha 2012? Vet inte..
7.Vilket datum från 2011 kommer du alltid minnas? 24/7, 22/8, 7/10, 24/12, min överaskning som min vänner fixade(kommer inte ihåg vilket datum), och några till.
8.Vad var din största framgång 2011? Jag vet faktiskt inte, lärde mig fota..haha:P
9. Har du varit sjuk/skadad? Sjuk, men inget allvarligt.
10. Största misstaget? Jadu.
11. Bästa köpet? Ingen aaning!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, godis, kanske MC typ.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2011? Electropop:P Och några till..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år? Gladare(oftast i alla fall).
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte(igen)
18. Hur tillberingade du julen? Hemma med familjen och mormor, morfar, jens och farmor.
19. Blev du kär i år? Nej inte på allvar.
20. Favoritprogram på tv? Top model, Jon, Kate och åtta barn eller nåt sånt.
21. Bästa boken du läst i år? ALLA HP- böckerna!!
22. Största musikaliska upptäckt? Ingen haha.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Systemkamera!!:D
24. Något du önskade dig men inte fick? Adidasjacka,men detkanske jag också köper i USA!!
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var i vår sommarstuga och fotade typ 700 bilder..HAHA!!
26. Hur skulle du beskriva din stil 2011? Mysig(älskar myskläder!!).
27. Vad fick dig att må bra? Kompisar familj typ.
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha ingen.
29. Vem saknade du? Några stycken...


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback