Goder afton!!

Hehe... dålig rubrik.
Aja har inte kunnat blogga så mycket idag.
Datan failade, så vi var tvungna att uppdatera den.
Nu har vi ett annat internet(intresseklubben antecknar).
Aja nu har vi i alla fall lagt alla paket under granen.
Nu fattas bara morgondagen.
Har nyss spelat bluffstopp med max och kalle.
Vi körde det när man droppar ner kort på golvet.
Jag vann ganska stort. Annie lärde mig värsta taktiken, haha.
Aja tror inte att jag bloggar imån, ska njuta av livet lixom.
Men ni fattar, det är ju JUL!!!!
Aja men nu ska jag gå, ses!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: dominique :)

klicka in på min blogg& kommentera gärna! :)

2011-12-25 @ 14:39:17
URL: http://mylifeadominique.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback