Puuussstt...

Om ni kollade min blogg mallan(ungefär) 20.20- 21.20 så såg ni att den var helt fucked up!!!
Jag skulle lägga in snö, så funkade det inte.
Då skulle jag ta bort den koden ur kodmallen. Då tog jag bort för mycket eller nått så ALLT blev helt failat.
Det är svårt att förklara men b.la. så försvann headern.
Jag hade fan panik, för när jag skulle fixa det(genom att välja tema och börja om från början) så gick det inte heller.
Så jag bad pappa om hjälp.
Vi kopierade kodmallen på min testblogg och denna och så jämförde vi o.s.v.
Och det löste sig sen. Puuussstt...
Tack pappa♥ Älskar dig!!
P.S Intenet har varit ett helveta idag:P
Byee!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback