Svar på kommentar:

Anonym om Mobbad på stan:P:

Har också haft en redigt trevlig eftermiddag. Stack ut med min kära mamma och shoppade lite. Hittade massor med julklappar, till både unga och äldre.
Började följa din blogg igår kväll. Den verkar jätte trevlig och du är en grymt söt tjej!
Har tyvärr ingen egen blogg, så vi får försöka prata genom din. Kommenterar gärna mycket, om du vill det. Du skrev ju att ingen kanske skulle kommentera, men det kan jag gärna göra!
Tacksam för svar.
Kram/ Emma.

Ps, kanske skriver rätt vuxet. Men är bara 15 år. Haha, får berömm i skolan för det. Men kanske inte här.

SVAR:
Tack så jättemycket!!
Du får gärna kommentara!!
Tänk att någon faktiskt svarade;)
Anna goes GLAD!!!
(swengelska-mästaren här)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Emma.

Okej. Vad kul! Älskar att följa bloggar, har lust att göra en egen kanske.

Ja, tänk! Någon svarade. Haha, vad bra att du blev så glad. Haha, när jag pratar vilt med mina kompisar, pratar jag också sådära.

2011-12-21 @ 20:03:12

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback