Min dag.

Har nyss ätit blåbärspaj med glass. Det var jättegott!!:)
Inna det har vi gått en lååång promenad med Rambo. Vi hittade lite hallon.
Vi har oxå varit på en strand och badat och solat och rott gummibåtarna.
Nu är jag jättetrött, känner att jag kommer somna tidigt idag. Mn jag behöver vända tillbaka mitt dygn lite;)
De senaste dagarna har jag somnat ca 2 på morgonen och vaknat runt halvelva- elva.

Har ju som sagt inga bilder så dt får bli tre gamla bilder som jag tycker om.

Det två första(tagna med mobilen, så klaga inte på kvalitén) är när jag jennifer och annie gjorde en jättestor snöboll på rasten. Den andra är när vi var på klassresa i Danmark.



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: O L I V I A

Tackar tackar :)

2011-07-08 @ 09:53:42
URL: http://fubbles.blogg.se/
Komentar från: Jannica

Jag tycker nog dom 2 sista och 3 kanske :D

2011-07-08 @ 11:31:57
URL: http://jannicaekstrom.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback