Heyy!!

Heyy!!

Har nyss ätit lite. Inna det var jag som sagt med Annie, Lois och Jennifer:D
Först spelade vi kubb och sen åkte vi tikll evedal!! Det var inte jättekallt i vattnet, men jag gillar inte att bada länge;) Vi hoppade på hopptornet oxå. Jag hoppade från sjuan. Gjorde det förra året men det var ända läskigt, eftersom det var första gången i år. Vi köpte oxå glass. Jag fick en påse bilar av annie som "belöning" för att jag hade hoppat. Jag använde bilarna som strössel. Dom blev stenhårda!!:P Men det var gott!!
Vi tog oxå kort med Senjas kamera(hon var oxå med). Jennifer ska ta dom från facebook och lägga ut på sin blogg sen kan jag kopiera dom och visa dom.
Jag och Jennifer spelade stress(kortspel) oxå. Det var kul!!



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback