SOMMARLOV!!

SOMMARLOV!!

Förlåt att jag inte skrev lite tidigare idag. Direkt efter skolavslutningen åkte
vi i familjen och spelade minigolf:) Jag kom 3:a. Pappa van och mamma kom tvåa!!
Det var jättekul:D Vi var också på bibblan för jag behövde nått att läsa under lovet.
Jag lånade sju böcker bland annat två Harry Potter böcker. Jag lånade oxå 3 ljudböcker.
Vi åt glass också och åt på MC.

Skolavslutningen var jätterolig. Vi fick en sak av lärarna. En bild med minnen från 4-6 an!!
Kan visa sen!!

Nu har jag sommarlov!!! WIIIHOOOWW!!!:D 
 
Den gjorde jag igår!!

Föressten, just nu lyssnar jag på filmen vi fick. Det är från när vi spelade in rockkonserterna.
Och ja, jag LYSSNAR på filmen. Har den nere så jag kan skriva samtidigt:P

Sommarkram från mig!!<33


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback