tjatja

Tjatjaa!!

Kom nyss hem från Annie och Lois. De är på studentfest nu.
Det var kul där men vi han inte va så mycket för vi var i skolan till halv 4. :O
Vi slutade kl 3(jag slutade egentligen vid 10 över 2 för jag var klar med allt).
Jag och Lois hjälpte Soffan med en framsida till religionenrna och Annie skrv sin öde ö.

På idrotten hade vi vattenlekar!!JÄTTEKUL!!! jag blev inte blöt alls:P
Jennifer är på Liseberg nu som sagt. Är avundsjuk på dig(även om jag var där för mindre ön en månad sen)
Tänk att hon kanske sitter i en rolig karusell nu... Hoppas hon har det bra iaf!!

Jossan fyller föressten 13 idag!!GRATTIS!! HOPPAS DU FÅR EN FORTSATT AAASBRAA DAG!!

Måste ta nya kort snart...


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: joooooosefin! <3

tack! <3

2011-06-10 @ 23:33:40

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback