Ett inlägg...

Haha:P rubriken suger. Kom inte på något bättre...

Jag vet inte heller vad jag ska skriva.. Jo det får bli lite roliga historier..(vet inte om det är så kul jag bara tar några från en bok)


-Hur var namnet?
-Karlsson utan X,
-Karlsson stavas väl inte med X
-jag sa ju det.

en tjej mötte sin kompis på sjukhuset och sa:
-vad gör du här
-jag drack dismedel
-varför det
-det stod att den tar bort fett, vilka lögnhalsar

-bits din hund?
-nej
- AJ! du sa ju att den inte bits
-det är inte min hund

en passagerare till busschaffören:
-hur kommer man fortast till sjukhuset?
-hoppa av i kurvan där borta,
-jaså ligger det där?
-nej men då kör dom det digXD

Heter det ett rak kurva eller en rak kurva
Svar: inget av det. Kurvor kan inte vara raka

ett barn till sin pappa:
-pappa, gillar du grillade äpplen
-ja det är väl gott
-bra för nu har skogsbranden nått fram till vår
trädgård så det blir nog en hel del av dom.


aja det får räcka
////Anna<333




Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback