Glömde..:P

Blev så glad när det funkade att publisera att jag glömde bort att berätta om igår:

Vi bytte platser i klassrummet!!Jag blev aasnöjd. Jag sitter med lales jennifer och annie. Synd bara att sofia inte sitter där också:( men hoppas hon är nöjd med sin plats också..♥

Idag så hade vi spanska och sen en aasjobbig idrott:S man skulle göra 50 stups och 30 armhävningar mm. Sen satt vi "90 grader". Den som satt längsta vann. Jag vann:) grattis till mig själv:P  fast egentligen spelar det ju ingen roll men lite kul var det ändå:P

Just det Kalle fyller 7 år idag!!! STORT grattis till dig min lilla sötiz!!!!
 
Hoppas du får en jättebra dag!!!!

///VärldensBästaAnna!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback