Kort sammanfattnig..

..av vad jag har gjort fram till nu:
1. jag vaknade av att lois ringde. Hon ville hitta på något
2. jag klädde på mig
3. jag åt fruckost
4. jag borstade tänderna
5. jag åt korv med bröd
6. lois ringde igen
7. jag sparkcyklade till henne
8. jag och lois satt vid datan
9. jag och lois tog kort med en minifläckt som blåste i håret
10. jag och lois letade efter em större fläckt
11. jag och lois hittade en större fläckt
12 vi tog kort med den stora istället
13 vi målade naglarna
14 vi satt vid datan
15 jag åkte hem igen
16 jag satte på TV:n
17 jag stängde av TV:n
18(nu) jag sitter vid datan

Snart ska jag äta våfflor..muuums!!

////Anna<33



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback