Måndag...

Jaa idag är det måndag. Jag var aastrött idag på morgonen eftersom jag somnade typ 1. Men till slut kom jag upp i alla fall. I skolan var Jennifer sjuk:(((Krya på dig♥LOVE YOU!!
Efter slöjden hade vi rast och sen ett lästest det gick nog rätt bra tror jag. Sen hade vi rast igen och efter det matte:( Sen var det lunch det blev stuvade makaroner och falukorv. Det var ganska gott. efter maten hade vi NO. det var kul men det är tuuseen gånger roligare när Jennifer är där:(. Hoppas du är frisk imån. Sen hade vi lite läsning och sen slutade vi. Nu sitter jag här och har inget att göra:((
ni får se en fin bild istället:


///////Anna<33


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

ANNA I LOVE YOU TOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-04-01 @ 19:08:13
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback