Min dag!!!

Shoo!!!
Idag så hade vi Kerstin hela dan i skolan förutom på musiken. Vi hade mest vnliga lektionen men ingen MATTE!!!Bra. Till lunch fick va pannbiff och potatis och fläsk och bunsås. Det var gott.
På rasterna tog vi lite kortvisade dem i förra inlägget)Fast bara tre blev bra s:
När jag kom hem åt jag lite glass..muums.Sen bloggade jag lite och så.
För typ 20 minuter sen var jag och handlade chips, pepsi och kexchoklad till film-timen på fredag. Jag handlade också entillsak men det ska vara till mammas födelsedag så det är hemligt. Den saken ska vara till hennes tårta/kaka. Kommer nog visa en bild på den imån.
///VärldensBästaAnna<3


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback