Rolig idrott.. och min dag

hehej!!!
idagi skolan hade vi idrott. Jag var på skratthumör=kuul.
Ungefär i mitten av lektionen fick man spela lite olika bollsporter.
Jag Annie Lales Jennifer och Sofia spelade badminton(ingen annan spelade med oss).
Det var iallafall väldigt kul. För nån(kommer inte ihåg vem av oss) råkade sjuta in "bollen"bakom elementet(hur stavar men til det??) Då sprang Jennifer och hämtade den.
Men till Lales och Sofia sa hon att hon inte fick tag i den. Så dom letade och letade... och jag Annie och Jennifer skratta typ tills vi dog(tur att vi inte gjorde det:pp:pp) Sen så sköt Lales iväg sitt rack typ 5 m. HAHA det var en rolig idrottlektion.:))

efter idrotten hade vi NO sen typ matte sen lunch(det blev chicken nuggets med ris gott). Efter lunch hade vi svenska(vi skriver en berättelse om någon/några som hamnar på en öde ö).Sen hade jag fiol(det skrev jag innan). Nu har jag bara tittat på TV och suttit vid datan.

////VärldensBästaAnna!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

hahaha, jaaa, verkligen en rolig idrotts lektion XD och det var jag som skjöt ditt bollen :PPPPP hahaha XD

2011-03-17 @ 16:23:28
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback