Släcktkalas..

Först ska jag berätta lite kort om igår:
Som ni säkert vet så åkte vi till våra kompisar. Då hände det en dålig och en bra sak. Vi börjar med det braiga:
Lakers vann en viktig match;D. Det dåliga var att jag bar Ebba(6 år) på ryggen och sen sprang jag med henne(det var dumt). För efter en liten stund så ramlade jag. Och eftersom jag höll i hennes ben så kunde jag inte ta emot med händerna. Så jag landade på golvet och slog i huvudet. Det gjorde aasont. Det gör fortfarande ont.

Idag så ska vi ha släcktkalas för Max och Kalle. det ska bli kul. Synd bara att det inte är jag som fyller år:p
Jag berättar mer om det ikväll eller imån vi får se..
Hoppas ni också får en bra dag!!!

/////Ann<33


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback