Tjosan i trosan:p

Idag så började skolan med slöjd. Jag hade träslöjd. Men jag målade en sak som skulle torka typ hela lektionen, så jag pratade mest med Jennifer och Sofia. B.la om Danmarkresan. Ska bli såååå kuuuuul!!!!!! efter slöjden hade vi Kerstin. Man skulle skriva en berättelse och man fick bara en timme på sig. Jag skrev om en resa. Men jag berättade aldeles för mycket om vad som hände innan resan så jag han inte. Därför blev själva resan bara ett halvt papper:(
Efter skolan så gick jag Jennifer Lois och Annie hem till mig. Dom gick för en liten stund sen.
I alla fall, när vi va så skulle Jennifer på toa och då gömde vi andra oss på olika ställen i mitt rum. När Jennifer kom in så hittade hon inte oss:P Så hon letade typ i hela huset. Sen kom hon tillbaka till mitt rum ocg dåhittade hon oss. Fyfaan vad vi skrattade asså!!!:PP
I kväll blir det klättring och sen typ siatta vid datan. Blir nog ett inlägg till idag.

////////Anna♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback