Muffins!!

Muffins!!!

Idag har jag vatt med Annie Lois och Jennifer. Vi bakade muffins till värendsvallen imån. Dom blev jättegoda.
Sen hade Lois och Jennifer lite(okej mycket) vattenkrig. Sen ritade de en massa på varandra med bläckpenna, under tiden vi tittade på Harry Potter och den flammade bägaren. Den är skitabra!!!

Föressten Glitter kom innan. Den är aasbra!! ni borde köpa den(om ni inte redan har gjort det).

Hoppas ni också har haft det bra idag!!


Gjorde världens bästa deal med max innan. Jag sålde mina solglasögon som jag fick i glittertidningen(dom var aasfula!!)

P.S idag är sissta anmälningsdagen till månadens blogg!!!

////Anna<33


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback