Torsdag

Torsdag 05-19

Idag i skolan hade vi ingen idrott. Det var bra. Vi hade typ nån internetgrej. Det kom en tjejsom pratade om att man ska vara försiktig på näte osv. Den vär rätt kul. Senjobbade vi med öde ön(en berättelse) jag hade tappat bort 3 av mina kapitel. Så skyllde jag värsta mycket på Jennifer. Sen visade det sig att jag aldrig hade skrivit ut dom..:S Sen tappade jag bort min penna och skyllde på Jennifer igen. Så hon lyfte på ett papper och vad låg där... min penna!! stakars Jennifer:P

Efter skolan så var jag hos Annie och Lois, vi ringde Jennifer så vi spelade krocket. Det var kul. Sen så låste Annie och Lois ut mig och Jennifer:S så vi försökte gå in genom balkongen. Men det var låst så vi kom inte in iallafall. Sen gömde vi Annies och Los skor. Det var aaskuul!!!:D:D

Nu ska jag snart baka så vi ses sen!!


///Anna<33


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback