Var på stan idag.

Var på stan idag.

Idag vid typ 12 åkte jag annie och lois till stan. Det var kul.
Vi köpte glass i en kiosk i tegnergallerian, sen när vi hade äatit upp och skulle gå vidare(var vid pressbyrån då) så hittade lois inte sina pengar..så vi gick tillbaka samma väg och letade. Sen gick vi till kiosken och där var den...pust!!

Sen cyklade vi hem till Annie och Lois. Vi broderade(kalla mig inte tant), och spelade krocket. Sen åt jag där. Nåär vi skulle spela krocket så hade vi lite vattenkrig med Simon(annies och lois storebror). Han attakerade oss. Sen efter en stund så sa deras mamma såhär:

Mamma: Kom siomn!
simon kom fram till henne.
Mamma: Titta vad du gjorde!
sinom vände seig om. Då hällde deras mamma en hel flaska(eller vad det var) över simon. Vi skrattade aasmycket!!:D:D 
Vid 8 ungefär stack jag hem. Då tittade vi på mästarnas mästare och sen duschade(stavning) jag.


////Anna<33


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

tant ;)

2011-05-22 @ 21:56:18
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback