10 saker du (kanske) inte visste om mig:

1. Jag gillar verkligen inte förändringar:/ Det suger...
2. När jag var liten så svalde jag hela ärtor och låtsades att det var tabletter (som man tar när man är sjuk).
3. Jag är sjuukt slarvig. Tappade bort två siddigummi på typ två dar(i skolan). Och en penna...
4. Jag är inte bra på att ta vattenbilder.
5. Jag älskar att vara hemma själv.
6. När jag var liten(4-5 år?) så skulle jag hoppa ner från en staket. Men skorna fastnade mellan spjälorna så jag hamnade med huvudet rakt mer i asfalten. Minns inte så mycket eftersom det var ett tag sen.
7. Jag ÄLSKAR att sparkcykla. Gör det alltid typ.
8. När jag har "damp" brukar jag gå in i väggar/dörrar.
9. Jag ville inte lära mig att cykla utan stödhjul. Så mamma och pappa mutade mig med en såndär barnstol man har dockor i:P
10. Jag älskar hallon och persiko-cider!!!

oredigerad.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Hannah

- inget speciellt, slappar.

2011-11-17 @ 19:07:43
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback