Anna goes angryy!!

Tog tempen nyss.
HAR FORTFARANDE FEBER. Damp här asså.
Nejmen jag vill vara frisk nu.
Saknar mina kompisar.
Får se om jag går till skolan imån, tror nog det i alla fall.
Aja idag har jag slöat, kollat på TV, suttit vid datan och andra nyttigheter:P
Nu håller mamma på att dammsuga. Fast det bryr nog ni er inte om.
Jaa, vad ska jag mer berätta.
Nu ska ni få höra mina innersta tankar. Haha nej skojar bara.
Men tänk vad roligt det skulle vara om ens lärare sprang in i en vägg.
Ojoj nu börjar det blui oseriöst här. Bäst att jag går och vispar grädde till den varma chokladen istället.

Bjuder...(oredigerad)
 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Agnes

- har varit i skolan bara! ;)

2011-11-14 @ 19:00:35
URL: http://agnesagnesm.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback