Detta blir ett långt inlägg...

Förlåt för att jag inte bloggade nått igår.
Knappt idag heller.
Direkt efter skolan igår så stack jag hem till annie och lois för att baka.
Jennifer kom också sen:D Vi bakade tre kakor/tårtor.
Det var jätteroligt!!!
Sen så åkte jag och mina syskon hem till mormor ocjh morfar för mamma och pappa skulle ha fest där.
Vi sov hos dom. Och vi år några jättegoda chips. Det var kantchips med lök och pepparsmak. Mmmmm.
Idag så åkte jag hem till annie och lois igen. Vi fixade förbakningar till kakorna.
För efter det åkte vi till en kyrka och lottade ut dom!!!
Det var ganska kul. Speciellt när vi var ute. Jennifer(vi lite också) skrek och dansade.
Sen när vi gick in igen så berätta annies och mamma att dom hade nån tystnad i kyrkan(minns inte vad det hette). Så att ALLA hörde när vi skrek/sjöng!!! Ååå vad pinsamt...:P
Nu har jag precis ätiti hemmagjord vaniljglass med hallonspegel(typ hallonsås) och kaksmulor. Musigt värre!!
Aja ses!!

Bjuder på en sånhär..jaa... skitful bild.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Malin ^^)

Allt bra med dig, nu i vinter mörkret? :D <33

2011-11-27 @ 14:33:59
URL: http://youknowmallin.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback