Gomorron!!

Halloweenfesten igår var jätterolig!!
Filmen varf väl okej i alla fall. Vi kom överrens om att hon skulle berätta varje gång det hände något läskigt.
När vi åt så hade vi jätteroligt!!!! Jag gjorde utspruuut(sprutar ut läsk) fem gånger typ. Genom nösan med. Det kompå min och jennifers mat, så vi åt inte så mycket:P
Snart åker jag och familjen till Sävsjö och badar. KUL!!!:)
Det är jättemysigt och varmt där!!
Åå, vet ni vad jag vill göra. Rida på delfiner!!!
För 3000 kronor kan jag få göra det när vi är i Florida(påsklovet). Bara att börja spara!!
HAHA, nej men jag vet inte om jag ska göra av med såmycket pengar på det...
Aja nu ska jag gå och packa, ses!!




Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: josefine

vad gör du ? :)

2011-11-04 @ 13:13:45
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback