Rubriiik!!

Det var jättemysigt och roligt i Sävsjö.
Efter vi hade badat så köpte jag en Daimstrut. Gottgott!!
Finns väl inte så mycket att säga om det. Vad berättar man om en dafg i símhallen med familjen.
Vi badade, aa.
När vi kom hem så tod jag några porträttbilder(21 st). Dom blev väl bra. Skulle ta en bild när jag blåste i håret med en solsfjäder. Det var svårta att blåsa, le och samtidigt se till att den(solfjäderna) inte kom med på bilden. Så bilden blev väl okej i alla fall.
 
Gillar INTE mitt leende, men annars är jag nöjd.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Tuva Andersson

Ja, tackar som frågar med mig är allt bara bra, själv då? :D

2011-11-04 @ 21:17:16
URL: http://tuvaaandersson.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback