Skolan idag!!

Var i skolan idag, har missat några saker. Men jag kommer ifatt.
Det hände inget speciellt idag. Annie och lois var i stallet så jag och jennifer var själva större delen av dag.
Efter skolan så var jag hemma hos annie och lois, kom hem för typ 20 minuter sen. Det är därför uppdateringen är så dålig idag.
Snart sja jag skriva rent min SO- uppgift på datan.
Eftersom vi bara har Word på en av daorerna måste jag använda den. Och den är gammal så den har inte typsnitter Century Gothic.
Älskar det, har inte det här på bloggen, men iaf.
Sen så är den datan där uppe så jagh måste bära upp skrivaren också. Men det är väl inte så jobbigt?
Bara jag inte tappar den i trappan!!
Aja ses!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback