Vispat grädde i 20 minuter!!:o

Har stått och vispat grädde i 20 MINUTER!!!!
Den dumma skiten villje ju för sjutton inte bli tjok.
Den bara rann som mjölk. Då hade jag ändå vispat typ 10 minuter.
Så jag började om(diskade ur skålen och visparna och hällde i ny grädde)
Hjälpte det?? NEJ!!! Eller lite kanske. Den blev ju tjockare. Men fortfarande för rinnig!!
Men nu får det vara så(det blir ju inte precis bättre av att internet segar som faaan).
Jag känner att sjukligheten har gjort mig väldigt oseriöst.
Kolla bara detta och de två inläggen under. Ska blir skönt och ta ut dampheten på sina vänner(PASSA ER!!).
Haha, nejmen har verkligen saknat dom.

Varför lägger jag ner tid på sånna bilder?!!??


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: olivia

sv: bra! själv? :)

2011-11-14 @ 21:11:13
URL: http://wearnicewords.blogg.se/
Komentar från: alice

har varit på konfa möte, själv? :)

2011-11-14 @ 21:25:41
URL: http://alicegranat.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback