Min roliga dag!!

Hejhej!!
Har haft en AASROOLIIG dag idag!!:D

Vd ett typ så stack jag till annie och lois. Vi åt en hamburgare.
Sen så kom jennifer så vi åkte ner till stan.
När vi stod och väntade på bussen(tvåan) så såg vi sexan komma. Den går ju oxå till stan. Så jag sprang över till den busshållsplatsen. Det gjorde Jennifer oxå. Men inte annie poch lois, så vi åkte två olika bussar:P
Sen kom vi på att stan stänger fyra, så vi hade typ ingen tid alls.
Men vi hade jätteroligt på Broqvist!!:)
Jennifer stoppade i massa saker i en läskburk, tex sitt läppglans!! Och några andra saker...
Sen när jag kom hem så åkte familjen och tittade på hockey. Det var kul men Lakers förlorade:(:(
Men nu kännert jag att detta inlägget blev lite lång så jag säger hejdå och godnatt!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback