O som i onsdag

Japp, idag var det onsdag.
Hatar onsdagar, första tre lektionerna suger(svenska, engelska, spanska).
Så jävla seeeegt.
Men idrotten var faktiskt roligt, vi hade bollsporter.
Sen när jag kom hem åt jag lite mellis och sen kollade jag på Jon, Kate och åtta barn. Efter det tänkte jag kolla på topmodel, men jag somnade och sov en halvtimme, så jag missade det ändå:P
Jag är jättetrött, men jag ska försöka piggna till lite.
För vi ska fira pappa snart. Han fyller år på fredag.
Men han och mamma åker till Stockholm så vi ska fira idag.
Vi ska äta vinjetta, för er som inte vet så är det en aasgod glasstårta!!
Men nu ska jag titta på solsidan.
Kramiz!!



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

ska duscha nu :)

2011-10-26 @ 19:56:06
URL: http://radiosignal.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback