Bläää...

Satt vid den röda datan innan, så skulle jag kolla på några videos.
SÅ FUNKADE INTE DET PÅ DEN DATAN, man bah: eeeh blää!!
Så jag gick upp till max rum och tog hans data(använderden nu). Då märkte jag att jag hade ont i huvudet. Blääää... det gjorde ont när jag reste mig.
Och sen, för att göra saken värre kommer kalle upp och bah: Mamma sa att du skulle sätta på duschen åt mig.
Jag bah:Men seriöööst...
Så jag fick gå ner två trappor, TVÅ HELA TRAPPOR. Men vad gör man inte för sin bror.. hehe, skojar bara;P
Sen fick jag gå upp igen. Haha ville bara säga det.
OMG!! Nu har jag missat fem minuter av idol. FEM HELA MINUTER. KATASTOF!!
Byee!!

I frankrike, var typ 4-5 år på bilden.
Sorry för oseriöst inlägg...


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDES

Ny vecka och nya tag. Hur har den nya veckan börjat?

2011-09-05 @ 14:17:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback