Fotokurs!

Orkade gå på fotokursen, ska till skolan imån. Med andra org, jag är frisk!!:D
Kursen var bra, jag lärde mig hur man tar bättre bilder i mörker, hur man fäller upp blixten(fäller ofta upp sig atomatiskt men så vill jag att den ska det fast den inte gör det), och hur man tog snyggare porträttbilder(blev verkligen stoor skillnad)
Om ni nudrar så börjar den vid sex och slutar halv nio. Den håller på i fem veckor, sen kan man gå en fortsättningskurs om man vill, ska fundera på det.
Det jobbigaste var att jag var ÄNDA barnet(inte för att det var så många där men ändå...)
Aja, nu ska jag se om nån blogg har uppdaterat, byee!!!

gammal.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback