Lite frågor för dom som har tråkigt, dom som har roligt får inte läsa, mohahaha...

Vad där klockan just nu? 23.12
Kommer ifrån? SWEDEN!!
Vad tänker folk som ser dig på stan? guud, vilken snygging.. hehe näää, jag kan ju gå och fråga...
Ditt senaste sjukhusbesök? När jag bröt tån förra året elt ngt.
Något som stör dig nu? Hhm, att jag inte har nått godis
Gröna eller röda äpplen? vet inte röda tror jag
När gick du upp idag? 8.30(sjuukti tidigt) 
När tänker du lägga dig idag?
Aldrig mohaha.. nää men sen.
Brukar du bädda sängen? Nope..
Vad gör du imån? Vaknar...hehe
Samlar du på nått? Pengar om det räknas?
Vad? PENGAR!!
Gillar du godis? Jamen det ör väl klart!!
Har du varit i några andra världesdelar? Nej men snart så.. 
Favorit pålägg?
SMÖR!!
Ett ord som du säger(för) ofta? seröst
Favoritspel? Med andra ord och absolut överens
Vad är klockan nu när du är klar? 23.26 



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: kornelia

sv-- idag ska jag till stallet, sen fixa o städa mitt rum så de bli färdig renoverat någon gång...-.-

sj då`? :D

2011-09-11 @ 11:24:02
URL: http://korneliias.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback