Svar på frågorna:

Anonym:
hur länge har du fotat med din kamera? :)
Svar: Sen jag fick dena när jag fyllde år(24juli)

Felicia:
Fin blogg! :)
Min fråga:hur länge har du bloggat?
Svar: Tack, jag har bloggat sen 13 mars 2011

Ina:
Hur mår du ? :)
Vad är din favo färg?
Favo intresse?
Gillar du skolan ? :)

Kram!
Svar: 1. Bra. 2. Vet inte lila kanske... 3. FOTA 4. Det är väl helt ok.

Alice:
vad har du för kamera?
favorit godis?
går du i någon sport? :)
Svar: 1. Jag har en nikon D3100 2. Marabou 3. Börjar på klättring idag.

dedu:
vem är din allra bästa vän?
älskar du någon?
är du kär i nån?
Svar: 1. Kan inte peka ut nån 2. Nej 3. Nej

anna:
någon speciellt låt du kommer tänka på när du hör ordet 2011? :)
Svar: Gott nytt jul, med Jean Banan;P

Gaja Skumbjorn:
Hur gammal är du? :)
Svar: 13

sarah:
Hur länge har du bloggat ? :)
Svar: Sen 13 mars 2011

rossana:
varför började du blogga:)?
din favorit färg? mat? djur?
dina 3 högst önskningar i livet:)?
där haru ngra!:)
Svar: 1. Det var många av mina kompisar som bloggade så jag ville oxå börja. 2. Favvofärg: lila typ. Mat: pannkaka. Djur: Hund. 3. Jag vet inte.

juliaericson:
om du skulle beskriva dig själv hur skulle du beskriva dig själv då?
Svar: Glad tjej som gillar att skratt typ.

S':
Favoritfilm? :)
Svar: Solsidan och alla harrypotter.

Lois:
du gjorde en så elak fråga på min blogg så nu hämnas jag. om jag annie och jennifer blev fångade till döden och du kunde rädda en av oss vem?
jag vet det är svårt att svara på?annars kan du säga vem som är sötast av alla killar i värden.
Kalle, Max eller Nils räknas inte. mo hahahaha där fick du:)
Svar: Jag kan inte välja vem och jag vet inte vilken som är den sötaste killen i världen.

MADDES:
Vad gör du helst när du är ledig?
Vilka bloggar följer du?
Svar: 1. Slappar elr är med kompisar 2. Min kompisara och några till.

kornelia:
köttbullar/fiskbullar?
hörselskadad/blind?
favvo mat? klädesaffär?
sminkar du dig i skolan?
Svar: 1. Köttbullar 2. Hörsleskadad 3. Favvomat: Pannkaka. Klädaffär: HM typ. 4. Ja mascara.

Olivia Larsson:
vem är din favorit blogg? :D
Svar: Vet inte, gillar många

Sophie':
bästa och sämsta med att blogga? :)
Svar: Bästa är att det är kul, sämsta är när man inte orkar men samtidigt vill.

Sille-Riin:
Gillar du K-Pop ? en asiatisk musikstil (från japan, korea m.m)

Kramar, Silluuu.blogg.se :D!
Svar: Jag har inte lyssnat på det.

annie:
gillar du skolan???
Svar: Det är vä helt ok.

Sara:
Har du någon "hemlig" talang? Vad vill du jobba med i framtiden? :)
Svar: Inte vad jag vet, jag kanske vill bli fotograf.

TUVA ANDERSSON!:
• hur hittade du min blogg?
• hur länge har du bloggat?
• vad vill du bli när du blir stor? :)
1. En kommentar i jennifers blogg.
2. Sen 13 mars 2011
3. Vet inte, fotograf kanske

nathaliesaucedoandersson♥:
favorit mat ?
framtids drömmar ?
vad tycker du om min blogg ?
1. Pannkaka
2. Pannkaka
3. Fin blogg:)

josefine:
favorit mat ?
Hur länge har du bloggat ?

:)
1. Pannkaka
2. Sen 13 mars 2011

Gabriella Daffour' :
Varför skaffade du en blogg?
Äta bananer i hela dit iv, eller aldrig blogga meraa?
VVad är det första du gör när du kommer hem?
Hur länge har du bloggat?

Kram
Svar:
1. För många kompisar hade det och det verkade kul.
2. Aldrig mer blogga, jag HATAR bananer.
3. Sätter mig vid datan typ.
4. Sen 13 mars 2011

malin:
hur gammal är du? :)
Svar: Jag är 13

Tack för alla frågor!!:)
Länkarna kommer sen.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Felicia

Nu är dagensblogg vald, kolla om det blev du! :)

2011-09-18 @ 10:28:39
URL: http://feliciastid.blogg.se/
Komentar från: Gabriella Daffour'

sv; okeyy :D

2011-09-18 @ 10:38:10
URL: http://gabbyyz.blogg.se/
Komentar från: martina

sv; bara bra, hur mår du själv? :)

2011-09-18 @ 10:43:29
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback