Svar på kommentar:

Annie om Discovery Cove!!:
hej Anna jag saknar dig och Jennifer det är bo-ring hemma lylo som får simma med delfiner det var något jag har önskat i flera år men väm vet det kanske jag också en dag kommer göra det. juste Anna vi kommer få en ny kille i klasen jaja ses.....
SVAR:
Jag saknar er också!!<33
Ofta vilken kille, haha:P


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Annie

någon som är Pjers bästis så pjer kommer att byta klase till os................... D: DÖDA MIG!!!!! jaja vi ska börja orientera på måndag så du ska ta med dig varma kläder och vi ska grilla på alternativ idrott nästa väga och saknarrrrrrrr dig och jennifer jag pratar typ aldrig. det är så tråget.

2012-04-12 @ 18:06:56
Komentar från: Annie

någon som är Pjers bästis så pjer kommer att byta klase till os................... D: DÖDA MIG!!!!! jaja vi ska börja orientera på måndag så du ska ta med dig varma kläder och vi ska grilla på alternativ idrott nästa väga och saknarrrrrrrr dig och jennifer jag pratar typ aldrig. det är så tråget.

2012-04-12 @ 18:08:13
Komentar från: Annie

oj jag rågade chica den flera gånger hihihi

2012-04-12 @ 18:09:26
Komentar från: hanna ♡

hoppas att du får en fin dag idag :)

2012-04-18 @ 06:06:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback