God kväll!!

Hej på er!!
Ledsen för att jag inte har bloggat idag, har gjort andra saker.
När jag kom hem från skolan spelade jag gitarhero, först själv, sen med kalle, sen själv igen. Sen satt jag lite vid datan, men bloggade inte. Sen åt vi kvällsmat, och därefter åt vi kräftor!! Muums!!
Sen målade jag minanaglar, och mammas tånaglar.
Och sen kollade jag och familjen på film tsm. Kvateret Skata åker till Laholm, hette den. Det är en komedi, och den var bra!!:)
Puss!!
Förra sommaren


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ella

Hej! du vet att jag fråga vad typ dom naglepennorna hette? och jag har glömt vad dom hette, kommer du ihåg vad man kunde söka dom på google? snälla skriv tillbaka :)
kram

2012-09-01 @ 18:39:45
URL: http://duojagg.blogg.se
Komentar från: Sara

Det låter ju som en ganska bra dag!

2012-09-02 @ 10:18:43
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback