Random saker

Jag älskar potatisgratäng.
Jag är den enda i HELA min klass som är blond.
Mitt favoritmotiv att fota är blommor. Vatten är också himla kul, men resultatet brukar inte bli så bra.
Jag hatar förändringar.
Min blogg betyder jättemycket för mig, även om uppdateringen inte varit på topp den senaste tiden. Jag får typ panik om den ser lite konstig ut, eller om något inte funkar som det ska;)
Mitt favorit godis är Marabou Digestive, så grymt goood!!
Jag älskar Converse, har ingen aning om vad jag skulle ha för skor annars. Förutom på vintern då, när man har vinterskor.
Jag är värsta Harry Potter-freaket!!



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: lina

Åå, den sista bilder var ju superfin, har du tagit den? Isf, var någonstans?

2012-08-30 @ 18:25:50
Komentar från: Ella

Cool vatten bild! :)

2012-08-31 @ 16:40:37
URL: http://duojagg.blogg.se
Komentar från: nellypelly

Vilken himla fin vattendropps bild :)

2012-09-02 @ 14:03:53
URL: http://nelllyyy.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback