Hej världen!!

Tjenare!!
Har nyss städat mitt rum, det blev väl fint haha!! Innan det kollade jag på Harry Potter och hemtilgeheternas kammare. Den har varit borta ett tag nu, så det var ju kul att vi hittade den:)
Tänkte berätta lite snabbt om helgen.
På lördag morgon åker vi till göteborg, vår ena kusin fyller 18 år, och hennes pappa fyller 50. Så vi ska dit på fest.
Så kvällen åker vi till ett ställe där vi ska sova, som ligger precis bredvid Liseberg!! Så på söndag blir det en heldag där, kommer bli grymt!! Ska försöka få med mig Max (lillebror) upp i AtmosFear, vågar inte själv, hehe!! Vi får se hur det går.
Tyvärr kommer det inte bli någon uppdatering, för jag kommer inte blogga när vi är iväg. Eller det kanske blir ett inlägg på lördag kväll, om festen inte blir för sen.
 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback