Hejjsaan!!!

Förlåt för att jag inte bloggade speciellt tillgägnat (stavas?) till Jennifer, haha!!
Igår hade jag ganska mycket för mig, därav ingen bloggning.
Jag steg upp vid halv nio och gjorde en hallonsorbet, medans den var i glasmaskinen städade jag mitt rum.
Direkt när glassen var klar åkte vi och kollade på när Kalle spelar fotboll, ska visa några bilder sen.
Fotbollen varade till halv fem, och när vi kom gjorde jag en vaniljglass också. Och när den var i maskinen fick vi gäster.
Dom sov här, så jag satt inte vid datan över huvud taget.
dag, vid halv tolv ungefär, så åkte jag och jennifer hem till annie och lois. Vi hade jättekul!!:)
Men dom skulle iväg vid två, så efter det gick jag och jennifer på stan. Jennifer skulle köpa jeans- igen. Hon lämnade tbx dom hon köpte förra gången, hehe!!
Vid fyra så var jag hemma. Då solade jag och badade i poolen.
Och nu sitter jag här igen!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ella

Fint foto!
härligt :) det är bra med mig :)

2012-08-19 @ 17:36:30
URL: http://duojagg.blogg.se
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

De är riktigt och rätt, så ska det låta! Keep it going :)
Love u <3 :)

Svar: Hahah!!Jag ska, ellet iaf försöka:)
Love you to<3
Anna Ahvenainen

2012-08-19 @ 21:20:56
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback