Rolig dag!!

Har haft en jätterolig dag idag!! Knappt varit inne någonting, vilket känns sjukt skönt som omväxling;)
Vid 12- tiden åkte jag och pappa och åt grillbuffé, det var jättegott!!
Sen kollade vi på Max fotbollsskola, dom spelar en cup, inom skolan då.
Direkt när vi kom hem så åkte jag till stan och mötte Annie och Lois, vi gick runt och kollade lite. Jag köpte en glass:)
När vi var klara gick vi hem till Annie och Lois, jag och lois målade naglarna. Jag målade vatten, solnedgång och en palm. Det blev helt okej, har fixat till det lite nu, var inte så nöjd först, hehe!!
Vid halv sju cyklade jag hem och åt. Och nu sitter jag här vid datan igen, haha!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback