Världen finaste vänner!!

MINA VÄNNER ÄR SERIÖST DOM BÄSTAN SOM FINNS!!!
 
Jag fyllde ju år för ett tag sen, så annie lois och jennifer hade fixat en överraskningsdag till mig!!
Först gick vi och spelade minigolf, dom sa att vi bara skulle hem till Annie och lois och filma en film, så därför hade jag kameran med mig:)
När vi hade spelat klart, och ätit en glass, så gick vi hem till annie och lois.
Dom hade pyntat hela sitt rum meg MASSA ballonger, som dom hade ritat olika saker på;)
Så där åt vi mat som dom hade fixat, det var jättegott!! Och jag fick mina prestenter!!

Sen så satte dom lurar i mina öron, men JÄTTEHÖG musik på, då jag inte skulle höra något.
Och dom satte en klämma för näsan, så jag inte skulle känna någon lukt.
Och ögonbindel simglasögon med bomull i, så jag inte skulle se.
Därefter ledde dom mig ut ur huset, och iväg till bion, fast det visste ju inte jag.
Men eftersom det blev ganska varmt när vi kom in så sa jag det. Och jag hade ju musik i öronen så jag skrek ut: OJ VAD VARMT DET BLEV. Dom berättade sen att alla tittade på mig, haha!!
Sen kom vi in i själva salongen, då gjorde jag samma misstag igen (eftersom jag fortfarande inte visste var vi var).
Jag ropade OJ VILKA STORA TRAPPSTEG!!
Aja sen kollade vi på filmen, Madagaskar:P
Sen gick vi hem till Annie loch Lois igen, och drack colafloat, som jag älskar!!
Här har ni några bilder:
Vi satt knäna i skor, hehe!!
Annie har tagit alla bilder utom som två första.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ella

aha okej :)
härligt! det är bra här med :)

2012-08-11 @ 18:31:02
URL: http://duojagg.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback