Bad update

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade annat för mig.
Igår skulle vi tavla med vårt pappakakshus på Teknikum. Vi hade liite problem med att hitta rätt ingång;)
Tävlingen vet vi inte riktigt hur den gick, dom tog bara ut 1:an 2:an och 3:an, och vi var inte en av dom, men vi hade jäkligt roligt!!
Vi kom hem typ vid 8, och då slappade jag bara lite. Sen vig halv 10 kom jag på att vi hade spanska prov imån (alltså idag) och jag hade inte pluggat ett skit, så jag var tvungen att göra det.
Idag efter skolan följde jag och annie med jennifer hem, vi skulle göra en fotouppgift till skolan, men det blev för mörkt så det gick inte.
Istället tog vi några tramsbilder tsm, och jag visade jennifer några inställningar på kameran (vi har likadana). Det var kul:D
Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: EMMAS!

söt tjej:D

2012-12-05 @ 17:52:13
URL: http://eemma.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback