Julfest!!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade inte tid.
Direkt efter skolan åkte jag och familjen till våra kompisar och hade julfest!!
Vi skulle göra julgodis m.m, det gick väl rätt bra, vi brände knäcken två gånger, fast den ena går att äta, bara det att den är stenhård, haha!!
Sen åt vi kvällsmat och så, det var gott!!
Efter det spelade vi kinect, det var jättekul!! Sen kollade alla barnen på Ensam hemma, vet dock inte vilken av dom. Men den var jättebra iaf:)
Under tiden spelade alla vuxna fortfarande kinect, och då ramlade mamma och bröt handleden, så jag, max och kalle fick sova över hon våra komipisar eftrsom mamma och pappa var tvungna att ka till akuten, hehe.
Men vi hade jättekul iaf!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Jaa äntligen har du sett ensam hemma!! Jaaa
Vänta vänta vänta...hon gjorde vad?? Bröt handleden ?? Oh shit :O
Hur kommer det sig att någon alltid bryter ett ben i din familj vart ni än ska? Livsfaligt!! :O

2012-12-15 @ 16:12:10
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback