Bara för att...

Antingen eller
1. Pierca näsan eller tungan?
- Inget av det
2. Vara seriös eller rolig? -  Rolig!!
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Grön
4. Brinna upp eller drunkna? - Vet inte
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar ofc?

Svara ärligt
1. Tycker du om någon?
- Självkart!!
2. Sol eller måne? - Sol, tror jag
3 Vinter eller höst? - Vinter
4. Vänster eller höger? - Jag vet inte?
5. Soligt eller regn? - Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? - Vanilj!!

Senaste 24 timmarna.. Har du..
1. Kysst någon? -
Nej
2. Sjungit? - Ja
3. Blivit kramad? - Ja, eller jag vet inte
4. Känt dig fånig? - Naeej
5. Saknat någon? - Jaa
6. Dansat galet? -  Nej
8. Klippt håret? - Nej
9. Gråtit? - Nej
10. Ljugit? - Nej
11. Blivit kysst? - Nej

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 11.51
2. Fullständigt namn? - Anna Viktoria ........
3. Vart bor du? - It's a secrit..
4. Hur många barn vill du ha? - Jag vet inte, 4?
5. Vill du gifta dig? - Jaa det tror jag
6. Rullar du spagettin eller skär du den? - Beror på
7. Har du ätit sushi? - Jaa, uusscchh
8. Favoritglass? -  Jadu...
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Hemma, 3 eller 4. Här 1 tror jag
10. Humör? - Trött

Grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
- Nej
2. Har du en hund? - Neej
3. Sover du helst själv eller med någon? - Jag vill sova ien egen säng, men jag sover gärna i samma rum som någon, haha!!
4. Tror du på spöken? - Neej

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre?
- Lite kanske
2. Skulle du vilja väga mer? - Jaa lite
3. Skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut om du har/hade någon? - Nej, ledsen tror jag.
4. Skulle du vilja vara utomhus just nu? - NEJ
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - NEJ

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen?
- Haha nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Nej
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja det tror jag
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Japp
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Alkohol, ja! Läsk eller liknande, Nej, hehe
7. Kan dina vänner lita på dig? - Hoppas det
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Helst inte
9. Kan du låta bli att äta godis i ett år? - NEJ haha!!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Jaa oftast

Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
- Ja..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Japp
3. Har du syskon? - Ja två stycken:)
4. Har du någonsin velat flyttat pga syskonen? - Nej, bara slå till dom lite. Haha!!
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Vet inte, har dom säkert
6. Har du varit full den här månaden? - Nää
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej bara lite
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Nej
9. Har du pussat någon som är mer än tre år äldra? - Nej inte exagt 3 år...
10. Har du någonsin velat dö?- Nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - Nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger eller gjort det? - NEJ
13. Har du blivit sparkat på smalbenet någon gång? - Jaa, AAJJ:P
14. Har du någonsin fått hicka? - Jaa??
15. Har du ljugit på någon fråga då? - Nää

Hittat hos http://tuvaaandersson.blogg.se


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback