Svar på frågestunden:

Komentar från: Ina♥
Vart bort du?
Hur gammal är du?
I förhållande/komplicerande eller singel?
Hur länge har du bloggat?
Favorit bok?
-''- färg?
:) varse!
I sverige, resten säger jag inte:P
Jag är 13, lite mer.
Singel
Sen mars 2011
Alla HP-böcker och "I taket lyser stjärnorna"
Tack!
.

Komentar från: Felicia
Vart bor du? :)
Favorit mat? :)

Vet inte, typ pannkaka.
.

Komentar från: sanna
ska väl ge dig lite frågor då! :)
1. favorit färg ?
2. bästavännen ?
3. vad vill du bli när du blir större?
4. följer du min blogg ? :P
5. om du inte gör det, börja gö det;)
6. har du husdjur ?
7. är du kär ?
8. spelar du nå instrument ? isånnafall vilket ?
så nu fick du lite frågor.
Vet inte, gillar typ alla.
Många, kan inte peka ut en.
Vet inte
Haha nej inte följer dagligen.
Haha kanske.
Nej
Nej
Spelade fiol innan, men jag slutade i somras.
Tack!
.

Komentar från: TUVAAANDERSSON.BLOGG.SE
Vad tycker du om min blogg?
Läser du min blogg?
Hur många läsare har du dagligen? (Svara gärna med siffror)
Kom inte på några bättre men tre frågor är ju alltid nåt :)
Jättefin, älskar din header!!
Då och då
Det är olika just nu är det väl runt 15-20 . INTE BRA!!
.

Komentar från: therese
Dina intressen?
FOTOGRAFERING!!
.

Komentar från: Jennifer
Harru några djur? (som om jag inte vet det men ändå :)
Hur många bloggar harru?
Vilka bloggar läser du dagligen?
Love you sötizzz
Haha nej
4 st
Jadu det är en hel del, pallar inte skriva alla:P
Love you to!!<33
.

Komentar från: Malin^^)
Favorit ämnen i skolan? :)
Typ syslöjd eller nåt.
.

Komentar från: Wilma
Hur många läsare har du? :) Hur många bloggar läser du per dag och vilka?? :)
Kolla upp så får du svar:P
.

Komentar från: malin
hur länge har du bloggat? :)
Sen mars 2011.
.
Komentar från: juliaericson
Hur svarar du i telefon?
gillar du ägg ?
vad vill du bli när du blir stor?
"Hej det är Anna"
Haha nej
Vet inte
.

Komentar från: Sille-Riin
Gillar du mer att se på filmer eller serier :D ?
Både och!
.

Komentar från: Olivia
Favorit pogram på Disney channel? ;)
Kollar aldrig på Disney Channel;)
.

Komentar från: evelina
vilket program gör du dina headers i?
favorti serie?
vad vill du jobba som om 10 år? :)
I picnik och paint
Kompisar på nätet..typ.
.

Komentar från: lois
1. vad önskar du dig?
2. vilken favorit paj?
Vet inte
Hallonpaj!!
.

Komentar från: josefine
Vad gör du på fritiden ?
Hur länge har du bloggat ?
Vad är det roligaste med att blogga ? :)
Fotograferar och datar, slappar m.m
Sen mars 2011
Jag vet inte, att få fina kommentarer kanske?
.

Komentar från: N A T H A L I E - fotograf i sala
vem är din största förebild & idol ?
Haha jag vet inte
.

Komentar från: annie
på en skala från 1 till 10 hur myget jilar du din blogg????
Jag vet inte, jag brukar kolla den(EGO??) haha!!
.

Komentar från: Lina
glass / chips
Har du pojkvän?
Godis/chips
Katt/hund
Tv/film
kaffe/te
det var lite frågor sötnos!:)
Glass
Nej
Godis
Hund
Båda
Inget av det.
.

Komentar från: Sara
Varför började du blogga?
Vilken är din favoritblogg?
Vad tycker du om min blogg?:P
För att "alla andra" bloggade, haha!!
Vet inte, många!
Jättefin!!
.

Komentar från: Alice
Använder du några tillbehör när du fotar (ex. reflexskärm, stativ osv)?
Stativ och fjärrkontroll, extern blixt.


Det var allt, hoppas ni blev nöjda med svaren!!
Länkar sen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback