En dag i skidbacken!!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, pappas IPhone krånglade så vi kom inte ut på internet.
Så det blev helt enkelt ingen bloggning.
Igår skulle jag i alla fall åka med stavar, för första gången.
Det gick inte så bra, jag amlade och slog i tummen.
Annars var dagen bra, vi var i tegefjäll.
Idag på morggonen fick jag tabletter till min tumme, så det inte skulle göra så ont när jag åkte skidor.
Så det gick bra. Vi var i tegefjäll, igen.
Då åt vi på en jättegod resturang som hette Tegetornet.
Sen åkte vi skidor i skogen. Jag ramlade i ett dike, med vatten i .
Men det var bara mina skidor som blev blöta.
Men vattnet frös till is så dom gled inte alls. Så jag fick gå ur skogen och mamma fick hjälpa mig att ta bort isen, hehe.
Nu kollar vi på film, sen ska vi spela spel.
Hejjdåå!!!
Dagens lunch:
oredigerade.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback