Övernattning!!

Ledsen för min dåliga uppdatering, man jag har levt livet, haha!!
Igår vid 12 ungefär så cyklade jag och jennifer hem till annie och lois:)
Vi satt mest och snackade.
Sen bestämde vi oss för att tälta hemma hos mig.
Fast av olika andledningar (haha, misstolka inte) så kom vi överens om att tälta i vår källare ist för i trädgården, hehe;)
Så vi satte helt enkelt upp tältet inomhus, och "skulle leva campingliv", vilket betydde att vi inte skulle har täcken utan somsäckar. Och vi satt absolut inte uppe vid datan innan vi la oss.
Jag och jennifer la oss typ vid 2 på morgonen, hehe!!
Nu får ni några bilder:
Namnnamn!!
Morgontrött...


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback