Liseberg!!

Hade skitkul på Liseberg igår.
OCH, jag vågade åka atmosfear, stolt, haha!!
Men den var faktiskt inte så läskig. Sen fick jag med jennifer i både spinrock och uppswinget.
Dom hade jag inte åkt innan heller. Men dom ägde!!!
Alla vi(jag annie jennifer sofia ida lois och benazir) köpte varsitt par kaninöron och gic runt med dom resten av dagen:)
Sen åkte vi Kållerado, jag gillar inte att bli blöt, så jag(och jennifer och annie) hade på sig en sopsäck. Hihi, vi var jättefina!! Och det var skitkul att se alla andra bli blöta, lois blev helt dyngsur!!!
Fast jennifer tappade sin mobil, men sån tur var låg den kvar i "vagnen" när vi kom tbx för att leta efter den.
Fast den mådde inte så bra av att åka flera varv i en vattenkarusell, den var lite knäpp igår.

Detta inlägget blev inte så sammanhängande men nu vet ni lite vad vi gjorde iaf.
Bilder kommer när som helst, puss!!

Haha, fiiiin



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback